Heeft u een tekort aan ruimte? Wij lossen het nú voor u op.
Vestiging Delft
Bestel direct
- Leverbaar binnen Zuid-Holland
- Binnen 1 werkdag geleverd
- Spoedlevering mogelijk
- Vaste scherpe prijs
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over het huren van een opslagcontainer of een ander onderwerp? Dan zou het goed kunnen dat uw vraag al eerder is gesteld. Zit u na het doorlezen van de veelgestelde vragen nog steeds met vragen of heeft u meer informatie nodig, dan kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.
Registeren en bestellen
Hoe bestel ik een container?
U kunt bij Zegwaard Container Verhuur op twee manieren een container bestellen:
– Telefonisch via 015 – 261 63 93 of,
– Online via https://zegwaardcontainerverhuur.nl
Indien u de container online via de webshop bestelt, doorloopt u de aangegeven stappen om uw container te bestellen.
Wat moet u doen bij problemen tijdens het bestellen?
Mocht blijken dat u problemen heeft met het bestellen van een container om wat voor reden dan ook, neem dan gerust contact op met een van onze klantenservice medewerkers via ons telefoonnummer 015 – 261 63 93.
Wij helpen u graag!
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Gedurende 14 dagen na het bestellen van uw container én vóór de afleverdatum heeft u bij Zegwaard Container Verhuur, de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren. Indien de container reeds geleverd is, is het herroepingsrecht echter niet meer van toepassing, omdat de geleverde dienst (container verhuur) dan reeds begonnen is.
Hoe kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht?
U kan zonder opgave van reden en kosteloos, telefonisch contact opnemen via de klantenservice 015 – 261 63 93 (maandag t/m vrijdag van 8:00 – 18:00 uur) of u kunt een e-mail sturen naar: info@zegwaardcontainerverhuur.nl met vermelding van de door u verstrekte persoonsgegevens. Wij zullen de bestelling dan annuleren en als u een bedrag betaalt heeft zal het betaalde bedrag binnen 30 dagen aan u worden terugstorten. Vergeet niet voor een snelle afhandeling uw bankrekeningnummer te vermelden in de e-mail.
Plaatsing van de container
Heb ik voor het plaatsen van een container een vergunning nodig?
Voor een korte periode, buiten een betaald parkeer gebied, is het vaak niet noodzakelijk om een vergunning aan te vragen voor de plaatsing van de container. Maar omdat dit beleid per gemeente verschilt raden wij u aan om bij de desbetreffende gemeente navraag hierover te doen, omdat u als huurder zelf verantwoordelijk bent voor een eventuele vergunning.
Wanneer wordt de container geplaatst?
Als u een container besteld op werkdagen, kan deze de volgende werkdag al geleverd worden. Voor spoed plaatsingen vragen wij u direct contact op te nemen via telefoonnummer 015 – 261 63 93, zodat wij u kunnen informeren over de mogelijkheden. Indien u het wenst kan onze chauffeur een half uur voor plaatsing van de container bellen zodat u precies weet hoe laat de levering zal plaatsvinden.
Hoeveel plaats moet er vrij zijn voor de plaatsing van de container?
U moet minimaal 3 parkeerplaatsen vrijhouden voor de plaatsing van de container, zodat de vrachtwagen genoeg ruimte heeft om uw container te plaatsen en op te halen. Naar gelang de lengte van de container neemt deze de ruimte in van één tot twee parkeerplaats(en).
Moet ik tijdens de plaatsing aanwezig zijn?
Onze chauffeur zal de container zo dicht mogelijk bij de opgegeven locatie plaatsen die u heeft doorgegeven tijdens de bestelling van de container. Als u de container op een specifieke (parkeer)plaats geplaatst wilt hebben moet u wel aanwezig zijn om de chauffeur te begeleiden tijdens de plaatsing van de container.
Hoe lang mag ik de container laten staan?
De prijs die u betaalt voor de huur van de container is exclusief de huur van de container per dag. Vanaf het moment van plaatsing wordt er v.a. € 1,50 (excl. BTW) per dag per container huur doorberekend. Wanneer u geen datum opgeeft voor het ophalen van de container blijft uw container staan totdat wij van u bericht krijgen dat deze opgehaald mag worden.
Kan ik na het plaatsen van de container alsnog annuleren?
Zodra de container is geplaatst is het annuleren/herroeppingsrecht niet meer van toepassing. Wij kunnen wel de container zonder inhoud weer bij u ophalen, hiervoor worden dan echter wel de transportkosten in rekening gebracht, omdat een loze rit gemaakt moet worden.
Betaalmogelijkheden
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij een container huren?
U kunt bij Zegwaard Container Verhuur betalen via IDeal, Visa of Mastercard.
Betalen via iDeal
Met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Betalen via Visa
Steeds meer mensen kopen producten via internet. Van boeken en cd’s tot vakanties, het kan ook allemaal met uw Visa kaart. Betalen op internet is net zo veilig, simpel en gemakkelijk als betalen in de winkel.
Online betalen met Visa
Als u gaat betalen typt u uw Visakaartnummer en vervaldatum in. Soms moet u daarna ook nog de laatste drie cijfers intypen die op de achterkant van uw creditcard staan. Het bedrag wordt opgenomen op uw volgende betalingsoverzicht. U kunt dit bedrag controleren voordat het van uw rekening afgeboekt wordt. Uiteraard gelden alle verzekeringen die u met uw kaart heeft, ook voor uw aankopen via internet.
Betalen via Mastercard
Betalen met uw MasterCard creditcard op internet is net zo veilig, simpel en gemakkelijk als in de winkel. Online betalen werkt als volgt: u vult het creditcardnummer, de vervaldatum en de driecijferige veiligheidscode op de achterkant van de creditcard (CVC code) in op de betaalpagina van de site.
Aansprakelijkheid
Wie is verantwoordelijk bij diefstal of schade aan de container?
U bent als huurder van de container altijd zelf verantwoordelijk als er brandschade of lakschade aan de container is. Ook bij diefstal en overige calamiteiten bent u zelf verantwoordelijk.
Klachten
Wat moet u doen met een klacht?
Zegwaard Container Verhuur, streeft naar een goede relatie met al haar klanten.
Heeft u een klacht?
Zegwaard Container Verhuur beschikt over een klachtenprocedure en behandelt iedere klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst, een product en/of onze dienstverlening moeten zo snel mogelijk en volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Zegwaard Container Verhuur, nadat u de gebreken heeft geconstateerd.
Bij Zegwaard Container Verhuur ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Indien er meer tijd nodig is om uw klacht te verwerken wordt u hiervan op de hoogte gesteld door Zegwaard Container Verhuur, zodat wij u een meer uitvoerig antwoord kunnen geven.
Klachten kunt u sturen via info@zegwaardcontainerverhuur.nl of u kunt telefonisch contact opnemen via de klantenservice 015 – 261 63 93 (maandag t/m vrijdag van 8:00 – 18:00 uur).
U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen door gebruik te maken van onderstaande gegevens:
Zegwaard Container Verhuur
T.A.V. Klantenservice
Schieweg 33
2627 AT Delft
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder.